Kenapa Suami Tidak Hormat Isteri

By |2019-03-23T14:40:42+00:00March 17th, 2019|Categories: Hubungan|Tags: |

Apakah tanda suami tidak hormat isteri? Apakah yang menyebabkan suami mementingkan diri sendiri dan tidak menghormati anda? Bagaimana cara yang efektif untuk mengatasi masalah suai yang mementingan diri sendiri dan tak menghormati anda? Apakah faktor yang menyebabkan sesetengah lelaki tidak menghormati anda? Sesetengah lelaki berubah menjadi lelaki yang tak menghormati pasangannya selepas bulan madu berakhir. Ada [...]

Suami Abaikan Isteri. Apa patut saya lakukan?

By |2019-03-17T14:36:15+00:00January 26th, 2019|Categories: Hubungan|

Suami abaikan isteri ialah perkara yang membuatkan isteri kecewa dan kesunyian. Cari jalan supaya suami anda beri perhatian kepada ada kerana anda ialah insan menarik. Rasanya tv menjadi faktor utama dalam masalah ini. Jika saya dapat hapuskan tv ini dari rumah, mungkin saya dapat perhatian daripada suami. Ramai wanita mengadu bahawa suami mereka bermain game tidak [...]

Sebab Faraj Longgar Dan Cara Mengatasinya

By |2019-03-12T14:22:27+00:00January 1st, 2019|Categories: Hubungan, Kecantikan|Tags: , , , , , , , |

Inilah sebab faraj anda longgar dan cara-cara untuk mengatasinya. Inilah sebab faraj anda longgar dan cara-cara untuk mengatasinya. Bila kita sebut sahaja berkenaan faraj, banyak mitos dan salah faham mengenainya. Sesetengah orang percaya bahawa faraj boleh hilang keanjalannya dan akan longgar selamanya. Ia sebenarnya tidak benar. Faraj anda mungkin akan sedikit longgar apabila umur makin meningkat [...]

Doa Kuat Ingatan Dan Cara Kuatkan Ingatan

By |2019-03-12T14:40:15+00:00September 17th, 2018|Categories: anak, Hubungan|Tags: , , , , , , , , , |

Geramnye hati ni, semalam baru je ajar anak tambah tolak. Hari ni dah lupa. Mula la duk google doa kuat ingatan untuk anak. Cari punya cari jumpa video dari youtube doa kuat ingatan dari Habib Ali Zaenal Abidin. Lepas tu terus bacakan doa tu pada si kakak tu. Tapi rasa berdosa pula kalau tak share kat [...]

Ibu Ayah Yang Jerit Pada Anak, Inilah Kesan Jerit Pada Anak

By |2018-08-15T13:00:39+00:00August 13th, 2018|Categories: General, Hubungan|

Hari ni Irna nak share, Apakah akan terjadi jika anda Menjerit pada Anak anda. Mesti ada diantara kita pernah menjerit kepada anak-anak kita, yelah dlu pun Irna pernah juga jerit pada anak. Dalam hati ni dah bertekad tak nak jerit pada anak-anak, tapi bila anak meragam dan tak dengar cakap, mulalah kita nak jerit pada anak. [...]

15 Rahsia Keluarga Bahagia Dan Ceria

By |2019-01-06T13:48:23+00:00June 30th, 2018|Categories: Hubungan, Kecantikan, Kesihatan|

Keluarga bahagia dan gembira adalah idaman setiap keluarga. Siapa yang inginkan keluarga yang porak peranda, sering bergaduh dan tiada hubungan yang baik dalam setiap keluarga? Irna yakin tiada yang inginkannya. Dengan meningkatkan kualiti kehidupan keluarga anda dapat membantu ahli keluarga anda lebih mesra dan menghalang konflik dari mendapatkan kebahagian semua orang. Sebelum tu, Irna nak tanya. [...]

15 Cara Simple Dan Proven Pikat Suami

By |2018-06-28T13:44:14+00:00May 30th, 2018|Categories: Hubungan, Kecantikan, Kesihatan|

Pikat suami, itu yang anda sering fikirkan dan pening apa langkah yang betul yang perlu dilakukan. Tiba-tiba suami anda datang dekat pada anda. Dia tunjukkan pandangan yang nakal, dan tarik anda ke pelukannya, membuatkan anda rasa diperlukan. Perlahan-lahan suami anda cium leher anda dan tiba-tiba telefon berbunyi. Kemudian anda terjaga, baru anda sedar yang itu adalah [...]

7 Tanda-Tanda Suami Curang Kepada Isteri

By |2018-09-26T22:50:49+00:00May 26th, 2018|Categories: Hubungan|

Anda rasa curiga dengan suami anda kerana mungkin suami anda ada hubungan dengan wanita lain? Dan sekarang anda tertanya-tanya apakah tanda-tanda suami curang? Jika anda tahu suami anda curang memang satu perkara yang menyakitkan hati isteri. Anda mungkin akan ke pejabat suami dan mengamuk macam orang hilang pertimbangan. Jangan begitu.. Takut nanti anda yang dipandang serong [...]

Tanda-Tanda Suami Menipu Pada Isteri

By |2018-09-26T22:53:39+00:00October 11th, 2017|Categories: Hubungan|Tags: , , , , |

Setiap wanita termasuk Irna bimbang jika suami kita buat sesuatu di belakang kita. Tetapi jika husben kita balik lewat malam dan kita terbau perfume murah tak kan nak duduk diam je. Hari ni Irna nak kongsikan cara-cara nak tahu sama ada suami menipu atau tidak. Si dia cakap telefon di luar rumah atau di [...]

Toggle Sliding Bar Area

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

Recent Works