Jerawat Di Muka Yang Anda Wajib Tahu

By |2019-03-12T14:14:59+00:00January 10th, 2019|Categories: Kecantikan|Tags: , , , , , , , |

Jerawat di muka ialah masalah biasa buat seseorang wanita, ia bukan sahaja menjejaskan penampilan malah menyebabkan kurangnya keyakinan diri dan malu untuk menonjolkan diri. Ramai yang telah mencuba pelbagai rawatan, tapi bagi yang mengalami jerawat yang teruk, mungkin kebanyakan rawatan biasa tak berkesan. Sebelum anda ingin merawat jerawat di muka, penting untuk anda ketahui apakah sebab [...]

Punca Dan Cara Hapuskan Jeragat Degil

By |2019-03-12T14:17:32+00:00January 6th, 2019|Categories: Kecantikan, Kesihatan|Tags: , , , , , , , |

Inilah dia punca dan cara hapuskan jeragat degil yang telah menghantui anda selama ini. Wanita yang mempunyai masalah jeragat degil mesti tension bila nak pergi kenduri atau pergi mana-mana majlis. Mereka malu, kurang keyakinan dan rendah diri kerana mengalami masalah keragat degil. Jangan sedih wanita-wanita sekalian, saya faham ada sesetengah dari anda dah keluar banyak duit [...]

Sebab Faraj Longgar Dan Cara Mengatasinya

By |2019-03-12T14:22:27+00:00January 1st, 2019|Categories: Hubungan, Kecantikan|Tags: , , , , , , , |

Inilah sebab faraj anda longgar dan cara-cara untuk mengatasinya. Inilah sebab faraj anda longgar dan cara-cara untuk mengatasinya. Bila kita sebut sahaja berkenaan faraj, banyak mitos dan salah faham mengenainya. Sesetengah orang percaya bahawa faraj boleh hilang keanjalannya dan akan longgar selamanya. Ia sebenarnya tidak benar. Faraj anda mungkin akan sedikit longgar apabila umur makin meningkat [...]

15 Cara Ketatkan Faraj Semulajadi Di Rumah

By |2019-03-13T13:56:19+00:00July 9th, 2018|Categories: Kecantikan, Kesihatan|Tags: , , , |

Cara ketatkan faraj sering di cari dan menjadi kebimbangan terbesar dikalangan wanita. Walaupun mereka tidak meluahkan kepada sesiapa mungkin sebab malu untuk dikongsi, tapi perkara itu sering membelenggu dirinya. Mereka bimbang apakah yang difikirkan oleh suami mereka. Adakah dia puas bersamanya? atau kalau dia "makan luar" macam mana? Dan sebab itulah produk ini [...]

15 Rahsia Keluarga Bahagia Dan Ceria

By |2019-01-06T13:48:23+00:00June 30th, 2018|Categories: Hubungan, Kecantikan, Kesihatan|

Keluarga bahagia dan gembira adalah idaman setiap keluarga. Siapa yang inginkan keluarga yang porak peranda, sering bergaduh dan tiada hubungan yang baik dalam setiap keluarga? Irna yakin tiada yang inginkannya. Dengan meningkatkan kualiti kehidupan keluarga anda dapat membantu ahli keluarga anda lebih mesra dan menghalang konflik dari mendapatkan kebahagian semua orang. Sebelum tu, Irna nak tanya. [...]

15 Cara Simple Dan Proven Pikat Suami

By |2018-06-28T13:44:14+00:00May 30th, 2018|Categories: Hubungan, Kecantikan, Kesihatan|

Pikat suami, itu yang anda sering fikirkan dan pening apa langkah yang betul yang perlu dilakukan. Tiba-tiba suami anda datang dekat pada anda. Dia tunjukkan pandangan yang nakal, dan tarik anda ke pelukannya, membuatkan anda rasa diperlukan. Perlahan-lahan suami anda cium leher anda dan tiba-tiba telefon berbunyi. Kemudian anda terjaga, baru anda sedar yang itu adalah [...]

Dengan Menggunakan 3 Bahan Ini Mampu Hilangkan Bintik Hitam Di Muka (Blackhead) Dalam Seminggu

By |2019-01-06T08:44:57+00:00February 17th, 2018|Categories: Kecantikan, Uncategorized|Tags: , , , , , , |

Bintik hitam adalah bonjolan kecil yang muncul kerana kulit tersumbat dengan minyak dan kulit mati. Ia juga sebenarnya jerawat ringan yang selalunya terjadi pada muka, bahagian hidung adalah bahagian yang paling ketara. Ia juga boleh terjadi pada belakang badan, dada, leher, lengan dan bahu. Irna tahu, anda yang ada masalah ni mesti selalu gentel hidung [...]

Amalkan Minum Susu Badam DIY, Umur Anda Tolak 7 Tahun

By |2018-09-26T22:49:54+00:00February 5th, 2018|Categories: Feature, Kecantikan|Tags: , , , , |

Kulit yang cantik bukan datangnya daripada kosmetik yang mahal, tetapi dari pemakanan dan nutrisi yang betul. Petua yang Irna nak share ni dapat menjadikan wajah kita 7 tahun lebih muda dan nampak berseri-seri. Dah tak perlu nak cari produk mahal-mahal untuk nampak cantik, Dengan amalkan minum susu badam sebelum tidur anda pasti akan terkejut dengan hasilnya [...]

Hilangkan Jerawat Dalam Satu Malam

By |2018-05-27T01:39:45+00:00January 18th, 2018|Categories: Feature, Kecantikan|

Jerawat adalah perkara biasa yang boleh dijangkiti oleh semua orang. Jerawat adalah keradangan kulit di mana kelenjar minyak dijangkiti bakteria, membangkak dan bernanah. Rembesan sebum yang berlebihan oleh kelenjar minyak adalah punca utama masalah jerawat. Jerawat biasanya berlaku pada muka, leher, belakang dan bahu. Walaupun bukan masalah kritikal, jerawat dapat menjejaskan penampilan kita. Terdapat banyak [...]

7 Cara Hilangkan Jerawat Dengan Pantas Dan Berkesan

By |2018-06-11T22:55:41+00:00December 17th, 2017|Categories: Kecantikan|

"MACAM MANA CARA HILANGKAN JERAWAT NI? ARGHH TENSION!" Sabar...jgn marah2...Saya faham benor perasaan yg ada masalah jerawat. Lagi-lagi kalau nak pegi kenduri @ event. Rasa ada yang tak lengkap... Tapi jgn risau saya nak share tips yang sgt efektif cara hilangkan jerawat. Lepas ni anda pergi kenduri dengan rasa senang hati. hehe... 1# - Jintan Putih [...]

Toggle Sliding Bar Area

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

Recent Works