Punca Dan Cara Hapuskan Jeragat Degil

By |2019-03-12T14:17:32+00:00January 6th, 2019|Categories: Kecantikan, Kesihatan|Tags: , , , , , , , |

Inilah dia punca dan cara hapuskan jeragat degil yang telah menghantui anda selama ini. Wanita yang mempunyai masalah jeragat degil mesti tension bila nak pergi kenduri atau pergi mana-mana majlis. Mereka malu, kurang keyakinan dan rendah diri kerana mengalami masalah keragat degil. Jangan sedih wanita-wanita sekalian, saya faham ada sesetengah dari anda dah keluar banyak duit [...]

15 Cara Ketatkan Faraj Semulajadi Di Rumah

By |2019-03-13T13:56:19+00:00July 9th, 2018|Categories: Kecantikan, Kesihatan|Tags: , , , |

Cara ketatkan faraj sering di cari dan menjadi kebimbangan terbesar dikalangan wanita. Walaupun mereka tidak meluahkan kepada sesiapa mungkin sebab malu untuk dikongsi, tapi perkara itu sering membelenggu dirinya. Mereka bimbang apakah yang difikirkan oleh suami mereka. Adakah dia puas bersamanya? atau kalau dia "makan luar" macam mana? Dan sebab itulah produk ini [...]

15 Rahsia Keluarga Bahagia Dan Ceria

By |2019-01-06T13:48:23+00:00June 30th, 2018|Categories: Hubungan, Kecantikan, Kesihatan|

Keluarga bahagia dan gembira adalah idaman setiap keluarga. Siapa yang inginkan keluarga yang porak peranda, sering bergaduh dan tiada hubungan yang baik dalam setiap keluarga? Irna yakin tiada yang inginkannya. Dengan meningkatkan kualiti kehidupan keluarga anda dapat membantu ahli keluarga anda lebih mesra dan menghalang konflik dari mendapatkan kebahagian semua orang. Sebelum tu, Irna nak tanya. [...]

15 Cara Simple Dan Proven Pikat Suami

By |2018-06-28T13:44:14+00:00May 30th, 2018|Categories: Hubungan, Kecantikan, Kesihatan|

Pikat suami, itu yang anda sering fikirkan dan pening apa langkah yang betul yang perlu dilakukan. Tiba-tiba suami anda datang dekat pada anda. Dia tunjukkan pandangan yang nakal, dan tarik anda ke pelukannya, membuatkan anda rasa diperlukan. Perlahan-lahan suami anda cium leher anda dan tiba-tiba telefon berbunyi. Kemudian anda terjaga, baru anda sedar yang itu adalah [...]

6 Jenis Masalah Kulit Muka Yang Boleh Menyebabkan Wanita Kemurungan.

By |2018-09-26T22:51:50+00:00October 24th, 2017|Categories: Feature, Kecantikan, Kesihatan|

Setiap orang mempunyai masalah kulit muka yang berlainan. Ada yang sikit dan ada yang banyak masalah kulit. Hari ni Ita nak share masalah-masalah kulit muka. Jom teruskan membaca. 1.Tanda Hitam Anda tahu tak, tanda hitam terjadi disebabkan oleh bekas jerawat yang sudah kering dan kekotoran yang melekat di bawah liang-liang pori terbuka. 2.Jerawat Jerawat pula [...]

4 Cara Hilangkan Ketiak Hitam Dengan Pantas

By |2018-05-27T02:59:46+00:00July 24th, 2017|Categories: Kesihatan|Tags: , |

Sebenarnya ramai yang tak tahu yg mereka boleh hilangkan ketiak hitam. Dorg ingat memang sejak azali ketiak mereka hitam. Mudah je nak kasi cerah, xperlu beli produk mahal-mahal pun. Pakai barang-barang kat dapur korang pun boleh. "Barang dapur Irna? Biar betik!!!" Hehe...sabar ni Irna nak share...korang cuba ler...yang penting kena ada usaha. CARA 1: [...]

Kulit Flawless Dengan Vitamin E

By |2018-05-27T03:06:37+00:00February 2nd, 2017|Categories: Feature, Kesihatan|Tags: , |

Hai hari ini saya akan share satu tips sangat mudah untuk dapatkan kulit flawless dan Glowing. "Mudah sangat ke Irna nak dapat kulit flawless?" Yup...cukup mudah... Anda cuma perlu ada kapsul Vitamin E yang boleh didapati di farmasi. Sapukan vitamin E setiap hari pada kedutan dan ia akan tunjukkan hasil seperti magik. Ia juga [...]

Tips Pantas Menghilangkan Bibir Hitam

By |2018-05-27T03:07:26+00:00February 2nd, 2017|Categories: Kecantikan, Kesihatan|Tags: , |

Anda tahu tak... kita dilahirkan dengan bibir warna merah jambu secara semulajadi. "Eh..kenapa bibir saya hitam Irna? huhuhu" Sabar...biar Irna explain. Sebab-sebab bibir hitam adalah disebabkan oleh tabiat buruk, kekurangan vitamin dan protien dalam dalam diet kita. Tetapi Irna ada berita gembira nak beritahu anda. Sebenarnya bibir anda boleh di PINK kan semula... "Betul ke [...]

Toggle Sliding Bar Area

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

Recent Works